dimarts, 27 de desembre del 2011

No hi haurà cel per als pecadors

L'altre dia vaig tindre una revelació. Algun o alguns religiosos es van colar dins del meu edifici i van deixar uns prospectes a les portes. A totes? No.





























La de la esquerra es la porta del veí que està a tocar del meu pis, al que correspon la porta de la dreta.

Així doncs o els homes que van deixar la divina propaganda eren profetes que saben quin serà el meu destí al acabar els meus dies o... son els dos evangelistes que vaig fotre fora del replà de casa meva fa uns mesos per haver-se colat dins de l´edifici amb allò tan manit de "correo comercial"...

3 comentaris:

  1. Jo creia que aquesta gent estava extinguida però aquest matí a Paral.lel dues iaiones dels Testigos de Jehová han "atracat", literalment, a un nano disminuit al mig del carrer, el noi molt prudent, se les ha escoltat i desprès les ha engegat a cagar a la via, tal com sona!!!!

    ResponElimina
  2. El que es mereixen seria acabar en aquest infern que diuen que ens toca a nosaltres. Justícia poètica.

    ResponElimina